lördag 6 november 2010

Nyckelviken

Idag va jag, Putte och Uffe i Nyckleviken, ett ganska litet ställe som va nytt för oss och som visade sig innehålla några fina linjer.

Dagens prestation stod helt klart Uffe för som persade på No fucking joke 7B+, en finfin linje som jag hoppas komma tillbaks till inom kort. Idag kände jag mig allt för sliten för att ens fundera på att börja dra i små krimparna i starten.

Så stor grattis till Uffe, karln ser riktigt stark ut och jag tror att vi kommer få se fler underverk från honom i höst!

Nyckelviken from 611 on Vimeo.

2 kommentarer:

  1. Skön gradprogression i videon. Från 6c till 7b+. Synd att man skulle vara först! ;) Haha

    SvaraRadera
  2. Go Uffe! såg sjukt stabilt ut, själv lär man ju vara för lång för den där sittstarten =)

    SvaraRadera