fredag 26 november 2010

Eje, hur grön var västen?

Efter Västanbäck/houdiniutförsäljningshelgen i Östersund så har man fått nöja sig med inomhusklättring här nere i Stockholm. Som tur är så finns det riktigt bra faciliteter att tillgå här nere så jag ska egentligen inte klaga. Abstinensen efter uteklättring har dock redan börjat plåga mig för det känns som att när man precis hade kommit igång så var det dags för paddan att gå i ide under sängen. Hoppas att det kanske kan bli nån mer uteklättring i vinter innan säsongen sätter igång igen tidigt i vår. Kanske om vi har tur så kan vi ta oss ut i Härnta över jul, vore ganska coolt enligt mig.

Tills utesäsongen startar igen så ska jag se till att öka min träningsdos inomhus och kanske även börja köra någon sorts fingerträning. Sen ska jag försöka komma över min mentala block och lära mig stänga crimpen. Kanske man kan få några feta tickar på www.7a+.nu nästa utesäsong. ;)

Förresten, svaret på titelfrågan är allts: JÄVLIGT GRÖN!

Ps. Kolla upp Roffe Ruff på www.stiladig.nu. Bra skit alltså!

Fred Ut!

1 kommentar:

  1. Haha, ja den var fan jävligt grön! skaffa en fingerboard så kanske du får ticka några feta på 7a+ till våren =)

    SvaraRadera