lördag 6 november 2010

Bättre sent än aldrig

Tänkte att man kanske skulle bli av med skrivoskulden här på bloggen, därav titeln. Utesäsongen började sent eller kanske man ska säga tidigt för mig det här året. Klättrade i princip inget på hela sommaren pga fotskada och att det inte var nån hemma...eller vadå hemma...ingen var i Stockholm i sommar så jag hade ingen att klättra med. Hemma är ju alltid Härnösand, eller hur? Första utepasset var nån gång i september då jag fick ihop en 7a och en 7a+ ute på Ålsetnsblocket. Båda var rätt soft graderade kan jag tänka mig eftersom jag har fått kämpa efter det för att få ihop något av värde....eller vänta nu jag har ju inte fått ihop nått av värde för allt under 7 är väl uppvärming för er nu grabbar? ;)

Men jag hade tänkt att det skulle bli ändring på det i Östersund i helgen då åtminstone jag tänkte ha sändarfest så det står härliga till. Det är ju inspirerande att se Mange sätta 7b igår och Uffe 7b+ idag. Starkt gjort av er båda.

För skojs skull så lägger jag upp en video när jag är ute på Djurgårdsblocket och ensamklättrar. Det är en (tror jag) FA som jag kanske skulle gradera till 6b+ så det är inget särskilt.

Det var allt för mig för denna gång.

Ps. Tack för pangarna Mange, de värmer! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar