söndag 28 november 2010

10 svarta på 10 röda

Igår (Lördag) så tog jag och Mange oss till Solna för lite lördagsbouldering. Vi valde bort Telefonplan för vi trode det skulle vara för mycket folk på grund av att det var tävlingar där. Tidigt så utlyste Mange att vi skulle göra 10 svarta problem innan vi lämnade hallen. Med kroppen lätt defekt efter en del vindrickande dagen innan så trodde jag inte att det skulle finnas en chans att få ihop 10 svarta problem. Däremot så svarade kroppen på ett otroligt positivt sätt och efter 3 timmar (vart tog de vägen?) så tickade man det 10:e svarta problemet och jag fick lämna hallen. Mange den dåren stannade dock kvar och enligt rapport så har han även vart och klättrat idag med. Han är en maskin!

Hörde på nyheterna att vattnet i Östersund ger magbesvär så frågan är hur Henke mår?

3 kommentarer:

  1. Blev dålig i onsdags förra veckan! Har sen legat hela helgen. I går hade jag ingen feber och rätt mycket abstinens. Det gick dock åt hellskotta... Så fort jag tog lite med magen var jag tvungen att springa på toa så efter en timme och och fyra paniklöpningar till dass gav jag upp och åkte hem...

    Kul att de skriver i tidningarna att det kan ta 2 till 3 veckor innan magbesvären försvinner.

    Men det är som vi säger i Jämtland, ett skit problem.

    SvaraRadera
  2. Aj aj aj. Det låter inte alls bra. Para sit som finnen skulle sagt.

    SvaraRadera