torsdag 28 juni 2012

Fikaklättring

Vem vill inte ha med sig mammas bullar och varm choklad i skogen? Då jag har fått nya åtaganden kunde jag inte följa med på årets norrlandstur, även detta år. Har inte lyckats hit en tills. Kanske nästa år, om grabbarna orkar fråga en gång till. Däremot fick Skärsviken sig ett besök när mange hade vägarna förbi upp mot Björkarnas stad och Sscheelefteå mm. Även Robban kom upp från Njurunda och fick göra en FA på ett riktigt grott problem och mange kom med på film när han klättrade Alien. När jag redigerade detta send så hittade jag ett par gamla klipp från fjolåret som också fick vara med.

 Ps. I mitt insomnia liknande tillstånd efter knutens vaccinationsnatt så skrev jag in fel namn på näst sista problemet. Det är inte Besök som klättras utan Barnvakt Ds.


Alien & flugornashärre from Henrik Petre on Vimeo.


Robban på King of the burgers 7B+

Robban kommer ut... ur grottan



Bara den slabbiga överbrytningen kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar