onsdag 13 oktober 2010

Välkommen till 611 Stoners klätterblogg!!

Vi har ett tag snackat om att starta en klätterblogg och eftersom Henke som vanligt är en lök så fick jag som vanligt ta tag i det. 

Det kommer inom kort att läggas upp bilder och filmer på våra klätteräventyr och vi kommer försöka att uppdatera bloggen så ofta vi hinner.

Som tur är finns det ingen film från dagens klättring där jag fick äta upp att jag var kaxig innan. Jag var i Skravel 2 för att nöta lite på Kunoichi och fick rådet att testa urtoppningen så jag hade den när jag kom dit. "Äh, kommer man dit så släpper man fan inte taget!". Ni kan antagligen gissa er till vad som hände? Jag kom naturligtvis till urtoppningen och hade ingen aning om hur jag skulle göra, korkat!! Hade sedan inga krafter kvar, men nästa gång!! Ska då också få det på film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar