onsdag 5 oktober 2011

Lathet, Svaghet & Fethet

Är några utav anledningarna till att jag har hållt mej i skymundan ett tag vad gäller bidrag till bloggen. För att inte Lök-Henke ska få ta över bloggen helt så drog jag igår ut till Skravel 2 för att ge mej på att repetera Mobilization. Sommaren har varit tung och det känns som sist jag kom upp för något var då jag var 3 år och lyckades med bedriften att bestiga köksbordet hos morsan. Den gången var glädjen kortvarig då det slutade med ett brutet nyckelben. Hellre kortvarig glädje än ingen glädje alls så för att få komma upp för någonting i huvudtaget i höst så tycks det vara repetitioner som gäller..

P.S Jag skyller knäklättringen på att jag bara hade en padda å min enda spottare höll i kameran ;)

Mobilization 7a from Eje on Vimeo.

2 kommentarer:

  1. Ajaj... Ja drabbas LSF är inte bra! På tiden att nån skrev nått!

    SvaraRadera
  2. sjuuuukt stark kille det där.
    /hampus

    SvaraRadera