onsdag 30 april 2014

Hyperborea

Första inlägget jag bidrar med på länge nu och det har väl till stor del å göra med att jag är fet å svag å inte får mycket vettigt gjort på klätterfronten (och inte i övrigt heller för den delen). Efter att ha tränat ganska bra i vinter och kickat igång utesäsongen med en vecka i font så trodde man ju att det skulle ge någon slags katapulteffekt på klätterformen. Så har det alltså inte blivit… Men efter några besök i Mosjön så har jag åtminstone lyckats få ner Hyperborea. Jag gillar klättringen och problemet borde egentligen passa mig men fick lägga en del tid på att hitta en beta som passade och sen att få hälen å sitta kvar. Jag hade planer på att bli den första (vad jag vet?) som toppade ur problemet, men själv med två paddor.... Nä, man hade velat ha en padda till ;)

Hyperborea from Eje on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar