onsdag 9 januari 2013

Gott nytt 2013

Gott nytt och god fortsättning på 2013. En kort summering på fjolårets kan sammanfattas av lite klättring mycket jobb med hus, barn och heltidsarbete. Förvisso hans det med en del dagar i skogen men inte på långa vägar lika mycket som man kunde önska sig. Det tänkte jag ta igen i år. Med ett helt nytt område att utveckla ligger motivationen på topp. Fick även grönt ljus på att åka fontan blå i mars.  Dock började inte året så bra. En smärtsam axel (bursit) tror jag det kallas. En inflammation i sen fästet från någon av bicepsmusklerna spökar. Som tur är känns inte smärtan när jag hänger på grepp-brädan så en viss begränsad träning kan jag göra. Siktar ju på att var med på SPM i Sundsvall den 19 så med voltaren, träningsprogram från sjukgymnasten är upp laddningen i full gång.

Våran egen action fotograf lasse har bjudit på lite klätterbilder från 2012 och 2011 som jag tänkte dela med mig av. Håll till godo!



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar