måndag 25 april 2011

Harbak

Jag, Henke å Helena drog på en weekend till Harbak nu över påsk för att bouldra lite fina problem. Det blev tre dagars klättring, två av dagarna stångade jag å Henke oss blodiga på ett riktigt fint problem som jag tror vi båda blev lite kära i, Hooligan. Kärleken förblev dock obesvarad och vi fick åka hem med lila fingertoppar och värk i varenda muskel. Humöret dock ändå på topp. Harbak är otroligt vackert, vädret var grymt och vi hade trots att tickarna uteblev en kanon helg. Henke tickade iof en 7a i form av ett riktigt skit problem och Helena slog sitt personbästa genom att ticka en 6b. Så var väl bara jag som gick blå egentligen...


Framme i Harbak




Jag på ett riktigt skit problem (som Henke gjorde)


Utsikten i Harbak


Henke på problemet vi kärade ner oss i, Hooligan




Helena på ett okänt problem men med en snygg hälkrok


Rekreation

1 kommentar:

  1. wow! den där hooligan vill jag klättra. Ser mycket fin ut..

    SvaraRadera