söndag 9 januari 2011

Hur lång är en Innebandy match?

Den är 3x20 minuter lång, plus pauser vilket innebär att två matcher tar nästan 3 timmar. Klätterväggen är alltså stängd under den tiden. Nu inleds den tiden på året som jag hade glömt bort fanns. Så fort det spelas en innebandy match (vilket det görs ungefär var annan dag) så stängs klätterväggen. Som tur är så finns det alternativa träningsformer att syssla med då man varit för kass för att ta reda på när det spelas matcher och inte!





10 kommentarer:

  1. Låter tungt!

    Själv så ligger jag i hårdträning. 4 inne pass och ett ute den här veckan!

    SvaraRadera
  2. http://www.ukhk.se/nyaforumet/topic.asp?TOPIC_ID=736

    SvaraRadera
  3. lök! jag vet hur man kollar tider men ofta man orkar göra det

    SvaraRadera
  4. Då får du väl ta på dig speedosarna istället om det är lättare!

    SvaraRadera
  5. http://www.swimshop.se/aspx/prdinfo.aspx?plid=17705

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Förresten ger jag dig ett GULT kort för att du lagt upp en bild på en nästintill naken karl på bloggen.

    Bilden som pryder sidan nu blir ju inte bättre av att ditt tryne syns på den =)

    SvaraRadera
  8. henke jag har ju redan ett par speedosar ser du väl! å visst är jag vältränad =)

    SvaraRadera
  9. Aha det var du på bilden asså. Hade du en dålig hårdag då du behövde klippa in ny ansiktsbild? =). Och vältränad, jo ja det kan jag hålla med om...

    SvaraRadera
  10. Haha jag gick in för att kolla om det har blivit nån uppdatering på bloggen. Helena går för bakom och kaster en snabb blick på skärmen och utbrister varför har Eje lagt ut en kalsong bild på sig själv på bloggen?

    Haha måste säga att jag inte längre kan stoltsera med det läskigaste blogginlägget....
    Det är en ny ledare nu.

    SvaraRadera